Kaj če je izdelek, ki sem ga želel/a kupiti, že razprodan?

Če je izdelek, ki vas zanima, trenutno razprodan, to ne pomeni, da se ne bo več vrnil v ponudbo. Neprestano delamo na obnavljanju naših zalog in obveščanju naših strank o razpoložljivosti izdelkov.

 

Kako pridobiti informacije o razpoložljivosti izdelkov?

Sledite nam preko teh komunikacijskih kanalov:

  • E-mail obvestila: Prijava na prejemanje e-poštnih obvestil. Informacije o ponovnem zalogi izdelkov boste prejeli neposredno v svoj e-poštni predal.
  • Naše spletno mesto: Redno preverjajte stran izdelka, ki vas zanima.
  • Družbena omrežja: Sledite nam na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram), kjer pogosto delimo aktualne informacije o razpoložljivosti izdelkov in druge novice.

 

Kako se prijaviti na obvestilo po e-pošti, ko bo izdelek spet na zalogi?

  1. Pojdite na stran izdelka, ki vas zanima.
  2. Na strani izdelka poiščite možnost "Čuvati".
  3. Izberite možnost "Bo spet na zalogi".
  4. V ustrezno polje vnesite svoj e-poštni naslov in potrdite prijavo.
  5. Ko bo izdelek spet na zalogi, boste prejeli e-poštno obvestilo, da ga lahko takoj kupite.
Back shopping